Subject: Maksetaotluse perioodil 01.03.2025- 14.03.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Signe Talalaev", "[email-masked]"
Date: Fri, 14 Mar 2025 10:16:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.03.2025- 
14.03.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 20 936,11 eur.
Veebruari esimeses pooles osutati õigusabiteenust 526  h.

Täpsustan, et veebruari 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 87% ning kliendid 13%,  märtsi esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 87%.

  526 x 45,75 x 0,87% =  20 936,11 eur

Leping 4-7/38

    60 440

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa veebruaris)

7850

                     Veebruaris tasus tasus JUM  arvetest

87%

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.